Lid worden of zijn

Wil je graag lid worden van de Judo Izegem?
Dat kan.

Voor 4- en 5-jarigen hebben we het kleuterjudo, een speelse voorbereiding op het echte werk (zie ons aanbod voor kleuters).

Vanaf het jaar waarin je 6 wordt (meestal 1e leerjaar) en indien je lichamelijk geschikt bent voor het beoefenen van sport kan je bij ons terecht voor judotrainingen.
Kom gewoon eens langs tijdens een training of download het inschrijvingsformulier van onze website en bezorg het ingevuld bij onze secretaris.

Elk jaar organiseren we bij de start van het seizoen (van midden september tot eind september) ook onze opendeurdagen 'start to judo'.
Maar instappen kan op ieder moment.

Wie in de voorbije 2 jaar niet bij een Belgische judoclub was ingeschreven kan genieten van 4 gratis probeer-trainingen mét verzekering vanwege de Vlaamse judofederatie.

Dus gewoon doen en langskomen!
Wij zorgen bij de gratis probeer-trainingen voor een judovestje dat je mag lenen.

Gratis initiatie

Was je nooit eerder lid van een judoclub en wil je graag ontdekken of judo iets voor jou is?

Neem dan deel aan onze gratis initiatielessen.
Jouw verzekering wordt tijdens die 4 lessen gedragen door de Vlaamse judofederatie VJF.

Wij zorgen voor een aangepaste outfit.
(zelf lange sportieve loszittende broek meebrengen, plus voor meisjes/dames een hoogsluitend wit t-shirt).

Kom gewoon eens langs tijdens één van onze trainingen en spreek de trainer aan.
Hij zorgt ervoor dat je kan deelnemen.

Dit kan voor alle leeftijden!

Lidgeld 2023-

Wat kost lid worden van de Izegemse judoclub?
De inschrijvingskost is tweeledig: enerzijds is er het lidgeld voor de judoclub, waarmee we onze werking financieren, en anderzijds is er de verplichte vergunning en verzekering bij de Vlaamse Judofederatie.
Deze vergunning wordt elk jaar geïndexeerd.

LIDMAATSCHAP LIDGELD VERGUNNING &
VERZEKERING VJF
initiatie: éénmalig 4 lessen
(mits geen lid van een judoclub in de voorbije 2 jaar)
GRATIS GRATIS
pré-judo (4 & 5j) € 75 tem U7*: €25
tem U13*: € 46
vanaf U15*: €49
U7-U9-U11-U13-U15 (incl. t-shirt) € 100
vanaf U18 € 85
zwarte gordel € 45
ouderlidmaatschap € 10
korting vanaf 2e gezinslid (uitgezonderd zwarte gordels) € 10

Het lidgeld samen met de vergunning/verzekering wordt bij voorkeur betaald via overschrijving op rekening BE70 7755 8369 7925 met vermelding lidgeld + naam van de judoka.
Het lidgeld en de vergunning/verzekering is steeds geldig voor een periode van 12 maanden vanaf inschrijving.
Opgelet: nieuwe leden dienen steeds vooraf bij ons een inschrijvingsformulier van Judo Vlaanderen in te vullen en te ondertekenen!

* men is U7 tot en met 31 december van het kalenderjaar waarin men de leeftijd van 6 jaar bereikt
* men is U9 het volledige kalenderjaar waarin men 7 of 8j wordt
* men is U11 het volledige kalenderjaar waarin men 9 of 10j wordt
* men is U13 het volledige kalenderjaar waarin men 11 of 12j wordt
* men is U15 het volledige kalenderjaar waarin men 13 of 14j wordt
* men is U18 het volledige kalenderjaar waarin men 15, 16 of 17j wordt

Ouder-lidmaatschap

Voor de ouders van jeugdleden tot en met U18 hebben we een speciale aanbieding.

Tegen een gunsttarief dat voornamelijk besteed wordt aan verzekering kunnen ouders ook lid worden van onze judoclub en deelnemen aan de trainingen op zondag.
Groei samen met jouw kind in de judo-beleving, krijg wat beweging en leer de sport beter begrijpen.
Hierbij kan je ook genieten van de verzekering vanwege de Vlaamse Judo Federatie (VJF).

Je mag enkel op zondag deelnemen, bvb in de recrea judo & fun training.
Maar je kan ook mee gaan zwemmen met de mini-stage aan club-tarief (1 euro).

Wie de smaak te pakken krijgt en meer en intensiever wil trainen kan steeds opwaarderen tot een vol lid mits betaling van het verschil tot 'volgende lid gezin'.

Zeker doen!

Tussenkomst ziekenfonds

De meeste mutualiteiten bieden een tussenkomst in de lidgelden voor sportclubs aan.Het bedrag van deze tussenkomst varieert van mutualiteit tot mutualiteit.In de afdeling formulieren hebben wij reeds enkele van deze documenten klaarstaan.U kan ze daar downloaden en op de club laten invullen.

Huishoudelijk reglement

Om alles vlot te laten verlopen binnen onze club werd een huishoudelijk reglement opgesteld.
Elke judoka die lid is van onze club verklaart zich bij inschrijving akkoord met dit reglement.

Je vindt het huishoudelijk reglement in de afdeling formulieren op deze website.

Nog vragen?

Heb je nog vragen over het lidmaatschap van onze club?
Contacteer dan onze secretaris of één van de bestuursleden.